duminică, 22 august 2010

Getting late

De ce intarzie oamenii?
Cred ca imi pun intrebarea asta cam de cand am terminat facultatea. Pe atunci mergeam la intalnirile @ si majoritatea oamenilor intarziau. Niciodata nu incepea la timp o intalnire.
Dupa aceea am lucrat la Ursus. Sefa mea era o superfemeie dar avea o problema: intarzia aproape tot timpul.
Stiu ca femeile intarzie dar de ce trebuie sa luam asta ca pe un fapt si ca nu se poate face ceva in privinta asta?
Cecil. Oh, aici este o poveste extrem de interesanta pe care as putea sa o transform intr-o carte de savurat seara inainte de culcare. Mai ales dupa ce ai avut o zi grea si ai nevoie de o mica relaxare.
Cecil e prietenul meu de vreo 6 ani. Am avut o perioada - vreo 2 ani - in care obisnuiam sa bem cafeaua impreuna cam de vreo 4 ori pe saptamana. Pe langa asta ne mai vedeam si la fotbal/poker/club si cred ca pot sa numar pe degetele unei maine - hai doua maini momentele in care a ajuns la timp.
Mi se pare amuzant cand imi aduc aminte asta. Si am incercat nenumarate metode ca sa-l fac sa nu mai intarzie. Si nu am reusit in niciun fel.
Eu cred ca oamenii care intarzie la intalniri, orice fel de intalnire, arata lipsa de respect fata de cel cu care se intalneste.
Totusi, de la el am invatat ceva foarte important: chiar daca intarzie, as putea sa apreciez ca totusi si-a rupt o parte din timpul sau ca sa stea cu mine la o cafea.
Pana la urma timpul este cel mai pretios lucru pe care il avem.
Asa ca nu lasa timpul sa treaca pe langa tine.

2 comentarii:

  1. Nu intotdeauna oamenii intarzie voit. Cateodata poti sa-ti iei toate mijloacele posibile de precautie si totusi sa apara factori neprevazuti si pana la urma sa intarzii in momente cu adevarat importante. Si atunci poti sa plangi de nervi sau pur si simplu de dezamagire ca ai ratat momentul, sau poti sa-ti stergi lacrimile si sa zambesti de fericire ca ai prins macar o particica din el si ti-ai vazut una dintre cele mai bune prietene zambind in una dintre cele mai importante zile din viata ei. Si sa-ti promiti solemn ca in viata ta nu o sa mai intarzii nicaieri, niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
    Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
    Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
    Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
    Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
    Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
    Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
    Contact: onmusique@yahoo.com
    Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

    RăspundețiȘtergere